Od wielu lat współpracujemy i sprzedajemy rozwiązania biznesowe firmy ADESCOM. Mamy za sobą wiele instalacji począwszy od małych firm po call center wielkich zagranicznych firm, które obsługujemy do dnia dzisiejszego. Wszystkie nasze instalacje są konfigurowane tak, aby sprostały wymaganiom klienta.

Centrala ADEBOX to nowoczesne, zaawansowane i skalowalne rozwiązanie telekomunikacyjne, które łączy w sobie niezawodność z rozbudowaną funkcjonalność. Skonstruowana przez polskich inżynierów, powstała, by ułatwiać i integrować komunikację. Telefonia IP realizowana za pomocą ADEBOX to nie tylko wysoka jakość usług głosowych, ale przede wszystkim szereg funkcji dodatkowych, które coraz częściej są niezbędne w prowadzeniu firmy, pracy urzędu czy instytucji. Tak zaawansowane opcje, jak Fax2Web, Web2Fax, Fax2Mail, Voice2Mail, Voice2Web, mass dial, mass faks, rozbudowany IVR czy call center można realizować przy wykorzystaniu jednego urządzenia. Podobnie limitowanie połączeń, szczegółowa taryfikacja i nagrywanie rozmów, czyli rozwiązania ułatwiające codzienne funkcjonowanie biznesu i sprzyjające jego rozwojowi.
ADEBOX w jednej obudowie łączy możliwość realizacji usługi telefonii za pomocą traktów protokołu IP oraz fizycznych traktów BRA (2B+D) oraz PRA (30B+D, co w przypadku innych rozwiązać często wiąże się z koniecznością zakupu dwóch osobnych urządzeń. Centrale ADEBOX są skalowalne i dopasowywane do indywidualnych potrzeb klienta, zarówno jeżeli chodzi o wielkość systemu, jak i jego funkcjonalności. W praktyce ADEBOX realizuje usługi dla najmniejszych firm z kilkoma abonentami przez rozwiązania dla firm i korporacji na wielooddziałowych kończąc. Skalowalność to również zabezpieczenie systemu, jego nadmiarowość i stabilne działanie.

ADEBOX Classic i ADEBOX Premium
Centrala telefoniczna ADEBOX Classic to urządzenie przeznaczone dla małych i średnich firm, które w prosty sposób chcą wdrożyć u siebie ekonomiczny system telefonii IP z optymalnie dopasowaną funkcjonalnością. W zależności od potrzebnej wydajności i przeznaczenia systemu może być zainstalowany na serwerach o różnej pojemności. Z kolei ADEBX Premium to z zawansowany system, przeznaczony dla większych- w tym wielooddziałowych firm i instytucji, zawierający rozbudowane i zaawansowane oprogramowanie produkcji ADESCOM. Obydwie centrale ADEBOX to nowoczesne i innowacyjne platformy, łączące w sobie stabilność i niezawodność z wszechstronną funkcjonalnością. Wszystkie urządzenia ASESCOM można rozbudowywać i rozwijać w dowolny sposób zapewniając nie tylko nadmiarowość sytemu ale też tworząc system, który optymalnie rozwija się wraz z firmą i jej potrzebami komunikacyjnymi. Central ADEBOX wraz z bramą ADEGATE może być zdalnie zarządzana tworząc w ten sposób spójny interfejs użytkownika do całego systemu telefonii IP.
VOICE CHANNEL
Zadaniem bramy medialnej jest pośredniczenie pomiędzy wewnętrzną siecią telefoniczną IP i zewnętrzną siecią publiczną PSTN. Umożliwia to podłączenie operatorów zewnętrznych oraz central poprzez interfejsy BRA (2b+d) lub PRA (30b+d). Od strony PSTN brama posiada interfejs: 4x BRA i 1xE1, które można łączyć w kilku konfiguracjach. Maksymalna rozbudowa to 120 kanałów B ISDN i 120 kanałów SIP Trunk. Z kolei od strony sieci IP posiada dwa interfejsy Ethernet 1000Mb/s. Dzięki temu może zostać umieszczona w jednej obudowie o wysokości 2U wraz z centralą ADEBOX Classic lub jako odrębne urządzenie o wysokości 1U. Brama VOICE CHANNEL jest łatwo skalowalna co zwiększa niezawodność systemu przy równoczesnym zwiększeniu liczby jednoczesnych połączeń.

Wybrane funkcje centrali Adebox
  • Intuicyjne zarządzanie i konfiguracja przez panel WWW – biling, zarządzanie i dostęp do usług
  • Wsparcie dla kodeków H.264, H.263
  • HD-Voice – połączenia za pomocą szerokopasmowego kodeka G.772
  • Obsługa protokołu T.38 dla połączeń faksowych
  • Ograniczanie rozmów wychodzących np. numerów premium 700
  • Poczta głosowa
  • V2M – voice-to-mail – poczta głosowa jako załącznik w e-mail
  • V2W – voice-to-web – zarządzanie i odsłuchiwanie poczty przez panel WWW
  • W2F – web-to-fax – wysyłanie faksów poprzez portal abonencki WWW
  • IVR – Interactive Voice Routing – zapowiedzi głosowe z zaawansowanymi możliwościami umożliwiajace interaktywną obsługę osoby dzwoniącej
  • Limitowanie maksymalnego czasu trwania połączenia
  • Zaawansowana taryfikacja
  • Biling – phoneline (odsłuchiwanie bilingu przez telefon), on-line (biling dostępny przez stronę www
  • Grupy wywoławcze (hunt groups) – definiowanie grup telefonów z różnymi schematami dzwonienia