O nas

Marat Sp. z o. o. jest prężnie rozwijającą się firmą od wielu lat na rynku usług telekomunikacyjnych oraz teleinformatycznych. Nasze rozwiązania funkcjonują na poziomie lokalnym i globalnym gwarantując bezpieczeństwo danych i niezawodną komunikację przy równoczesnym znacznym obniżeniu kosztów telekomunikacyjnych i prowadzenia infrastruktury teleinformatycznej. Dysponujemy własną numeracją stacjonarną, a co za tym idzie nie korzystamy z żadnych pośredników – odpowiadamy za połączenia. Dotychczas przejęliśmy ok. 3000 numerów telekomunikacyjnych największych operatorów w Polsce, a w naszej sieci funkcjonuje ponad 500 łączy telekomunikacyjnych klientów Marat.

Posiadamy doskonałe zaplecze serwisowe służące fachową pomocą techniczną dla jak najlepszego wykorzystania systemu komunikacji. Przeprowadzamy szkolenia z zakresu obsługi sprzętu.

Za każdy projekt odpowiedzialny jest doradca techniczny nadzorujący jego przebieg oraz efekt końcowy. W naszej ofercie znajduje się szereg nowoczesnych urządzeń komunikacyjnych, ułatwiających szybką wymianę informacji pomiędzy jednostką a całym rynkiem gospodarczym.

Przy tak wymagającej i szybko rozwijającej się sytuacji ekonomicznej, nadrzędnym celem każdej firmy staje się możliwość posiadania elastycznych, wydajnych i racjonalnych rozwiązań do zintegrowanej komunikacji głosowej i transmisji danych.

 

Misja firmy

W naszej ofercie można wyróżnić kilka głównych obszarów działalności:

  • Usługi operatorskie
  • Serwery telekomunikacyjne Unify (dawniej Siemens) oraz Adescom
  • Budowa sieci komputerowych LAN i WAN przy wykorzystaniu urządzeń i rozwiązań m.in. firm:
    • Extreme Networks, NETGEAR, Cisco – w zakresie urządzeń aktywnych, WiFi oraz bezpieczeństwa sieci
    • PfSense – firewall najnowszej generacji
    • Microsoft – wdrażanie i administracja
    • CommScope (AMP Netconnect) – okablowanie strukturalne ze wsparciem dla aplikacji 10, 40, 100Gb/s
  • Serwery i systemy pamięci masowej
  • Projektowanie i wykonawstwo systemów alarmowych, przeciwpożarowych, DSO, kontroli dostępu, telewizji przemysłowej, systemów zasilania awaryjnego i innych, przy wykorzystaniu rozwiązań firm takich jak Tyco, Schrack, Kantech, Exacq, Eaton
  • Outsourcing usług informatycznych
  • Instalacje elektryczne
  • Możliwość prowadzenia od dwóch niezależnych rozmów telefonicznych jednocześnie aż do stu osiemdziesięciu rozmów na jednym łączu
  • Cyfrowa jakość połączeń
  • Numer główny i 100 numerów DDI (Direct Dialing In) do wykorzystania w ramach opłaty podstawowej, w zależności od potrzeb możliwość zamówienia dodatkowych numerów DDI
  • Przejmowanie numerów telefonicznych obcych operatorów
  • Możliwość zamówienia pakietu „No Limit” – połączenia stacjonarne do 521 krajów w cenie abonamentu
  • Naliczanie sekundowe
  • Usługi dodatkowe: prezentacja numeru przychodzącego (CLIP), blokada prezentacji numeru (CLIR), automatyczne połączenia, połączenie oczekujące, połączenia trójstronne, blokada połączeń (np. do numerów 0700), zawieszenie połączenia (HOLD)
  • Gwarancja bezpieczeństwa przesyłanego głosu i danych
  • Możliwość bezpośredniego wybierania numerów wewnętrznych, dzięki elektronicznym centralom PBX
  • Wsparcie techniczne w systemie 24/7/365

Marat Telekom jest częścią firmy Grupa Marat. Profilem naszej działalności jest świadczenie usług operatorskich ISDN 2B+D, ISDN 30B+D, SIP TRUNK, VOIP z dostępem do sieci internet, BDI w całej Polsce wraz z projektowaniem, dostawa oraz montaż systemów teleinformatycznych, sieci LAN i systemów Call Center, systemów wideokonferencyjnych oraz wykonawstwo sieci niskonapięciowych wraz z dostawą urządzeń.

Marat Telekom jako operator usług telekomunikacyjnych dostarcza usługi głosowe i cyfrowe dla klientów biznesowych:

  • ISDN 2B+D – prowadzenie dwóch niezależnych rozmów telefonicznych
  • ISDN 30B+D – prowadzenie trzydziestu niezależnych rozmów telefonicznych
  • SIP TRUNK 30/60l – prowadzenie do sześćdziesięciu jednoczesnych rozmów telefonicznych
  • numery specjalne 0800/801 dostępne w Polsce i na świecie
Przykładowe podłączenie klienta
Przykładowe podłączenie klienta